العودة   منتديات فيلمى > قسم عام > قسم الرياضي
افتراضي اهداف مباراه الاهلي × الانتاج الحربي في الدوري العام المصري
بواسطة braryelhoub

حسبي الله و نعم الوكيل فيك يا جوزيه
علي رأي المثل تعبان خد الدواء اللي له و اللي مش له
رايح ينزل السيد حمدي في ماتش نقفل زي ده
كان فينه في ماتش زي الجيش مرتاح و يطلع جدو و هو في احسن حلاته
يلا نفتكر ذكريات الروند التاني ماتش 2/2 السنة اللي فاتت
و كمان بيقولوا فتحي و غالي مش هيلعبوا قدام سموحة تبقي كملت







اهداف مباراه الاهلي × الانتاج الحربي في الدوري العام المصري
افتراضي
بواسطة braryelhoub

حسبي الله و نعم الوكيل فيك يا جوزيه
علي رأي المثل تعبان خد الدواء اللي له و اللي مش له
رايح ينزل السيد حمدي في ماتش نقفل زي ده
كان فينه في ماتش زي الجيش مرتاح و يطلع جدو و هو في احسن حلاته
يلا نفتكر ذكريات الروند التاني ماتش 2/2 السنة اللي فاتت
و كمان بيقولوا فتحي و غالي مش هيلعبوا قدام سموحة تبقي كملت







تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 03:49 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO