العودة   منتديات فيلمى > قسم عام > أخبار الفن التركي

ترجمة آخر روبرتاج لتشاتاي وصور كواليس الحلقه 50

يهل كنت متوقع حصولك على الشهرة الكبيرة دي بعد ما فزت بلقب أحسن موديل؟؟ مكنتش متوقع اني هفوز في المسابقة دي، بس كنت عارف اني لو هفوز هاكبر قوي

افتراضي ترجمة آخر روبرتاج لتشاتاي وصور كواليس الحلقه 50

يهل كنت متوقع حصولك على الشهرة الكبيرة دي بعد ما فزت بلقب أحسن موديل؟؟

مكنتش متوقع اني هفوز في المسابقة دي، بس كنت عارف اني لو هفوز هاكبر قوي


دورك في مسلسل واحد خلى الكل مركز معاك بقيت محبوب من الناس ، حسب رأيك ايه الحلو و ايه الوحش في ده؟؟

قال انا حضيت بحب واهتمام من الناس اكتر من يلي توقعتو او كنت ناطرو او يفوق يلي تخيلتو ، كسب حب الجميع

احساس رائع ، مقدرش أقول انه ليه مساوئ بس بيخلي عندك مسؤوليات كبيرة


انت حابب انك تدرس في بلاد تانية الفنون الدرامية؟؟

المجال ده في حاجات كثيرة محتاج اني اتعلمها انا رح ضلني هون حاليا طور حالي من ناحيه التمثيل

واتقدم اكتر وبعدين رح سافر لخارج البلد منشان احصل على شهاده من هنيك ..بس مش هلأ

لسا بدي ضل هون سنتين او ثلاثه بعدها رح سافر


اسميتها فريحة ازاي هيكون نهايته؟؟

انا كمان مابعرف بس بتوقع النهايه مش رح تكون زي الافلام الكلاسيك التركيه

( الافلام التركيه الكلاسيك دايما الحبيب يبوس حبيبتو ويعيشو سعداء ويخلص الفيلم )


طبعاً من الأخبار الأكيده إنو فيري مش حتموت بقا يا اما بيفترقو او بيصرلو ايشي لامير لانه

هذا القصد الوحيد انه بيقول مش نهايه كلاسيكيه



هازال كايا ما هو دورها كصديقة؟

احترافية هازال أمر أكيد و بيًن ، ونحنا عم نشتغل بطريقه متلائمه


في الحياة الحقيقية هل تتخلى عن كل حاجة عشان حبيبتك و تواجه أهلك؟؟

مش هواجه أهلي عشان أهلي بيدوني أكبر دافع و تشجيع في حياتي


انت عمرك جريت ورا بنت و صدتك الصد ده كله؟؟

في العشق كل شيء ممكن


عندك حبيبة؟؟

ايوة عندي حبيبة ، و انا بنبسط كتير لما نقضي وقت سوا مع بعضنا


بتدور على ايه في الحب؟؟

انا بحب عيش خصوصيه تامه في الحب بحب اني لاقي في العشق الترابط والاحترام والحب الدافئ


ايه تعريفك للمرأة الكاملة؟؟

المرأة الدكية و الي بتعرف توقف على رجليها ( يقصد قوية) هي بالنسبة لي المرأة الكاملة،

طبعا انها تكون واخدة بالها من نفسها و مبتسمة أمر مهم برضو .


انت في اغلب التصويتات بتاعة الرجال بتبقى الأول ده بيعنيلك ايه؟؟

ببقى مبسوط قوي و فخور بده


بتعمل ايه في أوقات فراغك؟؟

بحاول اقضيه مع اهلي و اصحابي، لما مش بمثل بعزف جيتار و برسم ، الحاجتين دول بيريحوني قوي ،

بحب جداً اني اكون في الطبيعة اول ملاقي فرصة اني اصطاد سمك بروح اخيم


انت دخلت السينما لاول مرة بفيلم نسور الأناضول كيف كانت التجربة؟

فيلمي السنمائي الأول ، بالاول " عمر فارجي " ( المخرج هو مخرج كبير جداً فتركيا" و فريقه

و في نفس الوقت كان رائع جدا اني اشتغل مع فريق ممتاز من الممثلين


عندك مشاريع جديدة؟

خليها تكون مفاجأة


طيب ايه نوع الادوار الي انت عاوز تمثلو؟

انا عاوز العب ادوار مختلفة، صعبة عشان تظهر تمثيلي









ترجمة آخر روبرتاج لتشاتاي وصور كواليس الحلقه 50
افتراضي ترجمة آخر روبرتاج لتشاتاي وصور كواليس الحلقه 50

يهل كنت متوقع حصولك على الشهرة الكبيرة دي بعد ما فزت بلقب أحسن موديل؟؟

مكنتش متوقع اني هفوز في المسابقة دي، بس كنت عارف اني لو هفوز هاكبر قوي


دورك في مسلسل واحد خلى الكل مركز معاك بقيت محبوب من الناس ، حسب رأيك ايه الحلو و ايه الوحش في ده؟؟

قال انا حضيت بحب واهتمام من الناس اكتر من يلي توقعتو او كنت ناطرو او يفوق يلي تخيلتو ، كسب حب الجميع

احساس رائع ، مقدرش أقول انه ليه مساوئ بس بيخلي عندك مسؤوليات كبيرة


انت حابب انك تدرس في بلاد تانية الفنون الدرامية؟؟

المجال ده في حاجات كثيرة محتاج اني اتعلمها انا رح ضلني هون حاليا طور حالي من ناحيه التمثيل

واتقدم اكتر وبعدين رح سافر لخارج البلد منشان احصل على شهاده من هنيك ..بس مش هلأ

لسا بدي ضل هون سنتين او ثلاثه بعدها رح سافر


اسميتها فريحة ازاي هيكون نهايته؟؟

انا كمان مابعرف بس بتوقع النهايه مش رح تكون زي الافلام الكلاسيك التركيه

( الافلام التركيه الكلاسيك دايما الحبيب يبوس حبيبتو ويعيشو سعداء ويخلص الفيلم )


طبعاً من الأخبار الأكيده إنو فيري مش حتموت بقا يا اما بيفترقو او بيصرلو ايشي لامير لانه

هذا القصد الوحيد انه بيقول مش نهايه كلاسيكيه



هازال كايا ما هو دورها كصديقة؟

احترافية هازال أمر أكيد و بيًن ، ونحنا عم نشتغل بطريقه متلائمه


في الحياة الحقيقية هل تتخلى عن كل حاجة عشان حبيبتك و تواجه أهلك؟؟

مش هواجه أهلي عشان أهلي بيدوني أكبر دافع و تشجيع في حياتي


انت عمرك جريت ورا بنت و صدتك الصد ده كله؟؟

في العشق كل شيء ممكن


عندك حبيبة؟؟

ايوة عندي حبيبة ، و انا بنبسط كتير لما نقضي وقت سوا مع بعضنا


بتدور على ايه في الحب؟؟

انا بحب عيش خصوصيه تامه في الحب بحب اني لاقي في العشق الترابط والاحترام والحب الدافئ


ايه تعريفك للمرأة الكاملة؟؟

المرأة الدكية و الي بتعرف توقف على رجليها ( يقصد قوية) هي بالنسبة لي المرأة الكاملة،

طبعا انها تكون واخدة بالها من نفسها و مبتسمة أمر مهم برضو .


انت في اغلب التصويتات بتاعة الرجال بتبقى الأول ده بيعنيلك ايه؟؟

ببقى مبسوط قوي و فخور بده


بتعمل ايه في أوقات فراغك؟؟

بحاول اقضيه مع اهلي و اصحابي، لما مش بمثل بعزف جيتار و برسم ، الحاجتين دول بيريحوني قوي ،

بحب جداً اني اكون في الطبيعة اول ملاقي فرصة اني اصطاد سمك بروح اخيم


انت دخلت السينما لاول مرة بفيلم نسور الأناضول كيف كانت التجربة؟

فيلمي السنمائي الأول ، بالاول " عمر فارجي " ( المخرج هو مخرج كبير جداً فتركيا" و فريقه

و في نفس الوقت كان رائع جدا اني اشتغل مع فريق ممتاز من الممثلين


عندك مشاريع جديدة؟

خليها تكون مفاجأة


طيب ايه نوع الادوار الي انت عاوز تمثلو؟

انا عاوز العب ادوار مختلفة، صعبة عشان تظهر تمثيلي









افتراضي ترجمة آخر روبرتاج لتشاتاي وصور كواليس الحلقه 50

الله يعطيك العاافية
سلمت يمناك







ترجمة آخر روبرتاج لتشاتاي وصور كواليس الحلقه 50
افتراضي رد: ترجمة آخر روبرتاج لتشاتاي وصور كواليس الحلقه 50

الله يعطيك العاافية
سلمت يمناك







تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 10:58 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO